10 listopada br. odbyło się uroczyste zakończenie I edycji Instytutu Przywództwa CHC – programu zakładającego rozwój i doskonalenie kompetencji liderskich, a tym samym wzmacniającego kulturę organizacyjną zorientowaną na ludzi, działanie przez pryzmat celów strategicznych oraz patrzenie długofalowe na rozwój firmy.
Idea powstania Instytutu
Curtis Health Caps działając w szybko zmieniającym się dziś świecie, pragnie być organizacją uczącą się i reagującą elastycznie do realiów rynkowych. Firma chce wspierać Pracowników w poszerzaniu wiedzy oraz rozwijać kompetencje lidera przyszłości, dlatego wraz z początkiem maja br. uruchomiony został program rozwoju kadry menadżerskiej, pt.:
Instytut Przywództwa CHC.
Głównym celem tegorocznej edycji było zaopiekowanie się obszarem współpracy na poziomie zespołu, budowaniem relacji przy jednoczesnym zwróceniu uwagi na komfort i warunki pracy. Idea ta była bezpośrednią odpowiedzią na specyfikę pracy w okresie pandemii, zmianie pracy na zdalną i podjęciem tematu przeżywanych przez zespół oraz kadrę kierowniczą emocji, stresu towarzyszących tej sytuacji.
W programie wzięło udział 23 uczestników i obejmował on cykl 5 warsztatów:
- Budowanie relacji z pracownikiem
- Radzenie sobie ze stresem
- Zarządzanie emocjami własnymi i zespołu
- Teambuilding
- Budowanie motywującego środowiska
Uczestnicy programu otrzymali odpowiedzi na szczególnie ważne pytania, tj.: Jak w dzisiejszym pandemicznym świecie radzić sobie z negatywnymi emocjami własnymi oraz zespołu?; jak przyjmować informacje zwrotne i propozycje rozwiązań? jak budować relacje w warunkach pracy zdalnej?; jak pracować z zespołem by osiągnąć efekt synergii? oraz wiele innych.
Kluczowe wartości
Rozwój w ramach Instytutu opiera się na czterech kluczowych wartościach:
- Nieustanny rozwój – rozwój talentów i kompetencji Pracowników, doskonalenie metod pracy i stałe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań.
- Zwinność – elastyczność i szybka reakcja na potrzeby rynku.
- Pasja – kreatywny i dynamiczny zespół cechujący się doświadczeniem i otwartością na innowacje; idea, zgodnie z którą na sukces składają się działania każdego Pracownika.
- Ekspertyza – specjalistyczna wiedza, współpraca z partnerami merytorycznymi, biegłość proceduralna oraz profesjonalizm w działaniu – to atuty budowane przez CHC nieprzerwanie od 30 lat.
Podsumowanie I edycji
Uroczystość zakończenia I edycji Instytutu Przywództwa CHC odbyła się 10 listopada br. w kreatywnym dla biznesu miejscu – Concordia Design w Poznaniu. Uczestniczyli w niej: Pan Prezes Zbigniew Niemczycki, Zarząd firmy Curtis Health Caps: Pani Natalia Walas-Marcinek, Pani Anna Michalak i Pani Iwona Letkiewicz, opiekun merytoryczny Instytutu i Dyrektor ds. personalnych: Marta Elikowska, partner merytoryczny programu – Pani Anna Sadowska CAMBIO oraz tegoroczni absolwenci programu.
Agenda wydarzenia obejmowała podsumowanie programu, oficjalne wręczenie certyfikatów ukończenia I edycji oraz wyjątkową część merytoryczną – sesję mentorską z Panem Prezesem Zbigniewem Niemczyckim, który niezwykle ciekawie opowiedział o tym, jak odnieść sukces w biznesie i przekazał kilka cennych wskazówek dla liderów.
Gratulujemy raz jeszcze wszystkim uczestnikom ukończenia tegorocznego programu rozwojowego Instytutu Przywództwa CHC i zapewniamy, że na I edycji nie zaprzestaniemy!
